Kako da prijavite probleme sa odlaganjem otpada?
Nadležni organi navode da je obuhvat pružanja usluge sakupljanja i odvoženja komunalnog čvrstog otpada oko 100% urbanih mesnih zajednica i 90% seoskih mesnih zajednica teritorije grada Leskovca, a očekuje se da do kraja 2022. godine bude 100%. Međutim, veoma često nam ljudi javljaju da je nedovoljno kontejnera za odlaganje otpada raspoređeno u njihovom selu ili da se neredovno prazne. O sudovima za primarnu selekciju otpada u ruralnim sredinama se do sada nije ni razgovaralo. Zbog toga je čest problem meštana raznorazni otpad raspoređen duž obale reke, u ataru sela i slično.
Ako smatrate da u vašem mestu nema dovoljno sudova za odlaganje otpada – kontejnera (a uslugu uredno plaćate), obratite se Odeljenju za inspekcijske poslove Gradske uprave grada Leskovca – Inspekciji za zaštitu životne sredine. Ovom organu prijavu možete uputiti:
- pisanim putem (preporučenom pošiljkom na adresu Trg revolucije 45/7 ili na pisarnici u zgradi Osmospratnice). Obrazac prijave možete pronaći na našoj internet stranici;
- elektronskim putem (na adresu inspekcija@gradleskovac.org)
Ukoliko imate bilo kakvih nedoumica ili poteškoća sa podnošenjem prijave, ili niste zadovoljni postupanjem nadležnog organa i potrebna vam je pomoć, možete se obratiti našem timu putem ovog mejla.
Takođe, ukoliko smatrate da u vašoj mesnoj zajednici postoji problem sa sakupljanjem i odvoženjem otpada, a ona nije pokrivena ovom uslugom, javite nam se.